יום שני, 14 במאי 2012

סלקום: פנייתך טופלה (מצויין, כי אני כבר לא לקוח)

במשך שנים סלקום עשקו אותי וזכיתי מהם ליחס גרוע ועלוב. לצערי, הרבה אופציות לא היו עד היום.

עכשיו, בהשפעת המהפכה הסלולרית, אפשר סוף סוף להעיף את סלקום לכל הרוחות וזה אכן מה שעשיתי השבוע כאשר ניידתי את המספר להום סלולר (אם אתם מתכוונים להתנייד, תגיעו עם תעודה מזהה וצילום חשבונית אחרונה).

כמה ימים לפני הניוד ניסיתי להתקשר אל סלקום לראות אם יהיו מוכנים להוזיל קצת את המחיר (לצערי יש עדיין שירותים שהמפעילות הוירטואליות לא מספקות ולכן הייתי קצת בדילמות) ונתקלתי שוב בחומה בצורה ויחס מחפיר.

לפני שעזבתי השארתי להם מייל בתלונות הציבור שידעו למה עזבתי וזהו. המספר נויד.

היום התקשרה נציגה מפניות הציבור לטפל בתלונה. הטיפול היה מאוד קצר.

נציגה: "אני מתקשרת בקשר לתלונה שלך. אה, אני רואה שכבר ניידת את המספר".
אני: "כן, זה לא רלוונטי איתכם יותר".
נציגה: "טוב, תודה. ביי".

אבל מה הכי חושב? מיד בסגירת הפניה המערכת מוציאה מייל שמודיע לי שהתלונה טופלה והם שמחים לעמוד לרשותי.

לידיעת סלקום: לגלות שלקוח עזב אותכם כי אתם נותנים חרא של שירות ולכן הפסדתם אותו, זה לא ממש נקרא "התלונה טופלה".

העיקר שאתם שמחים.


יום שישי, 27 באפריל 2012

היום בו איבדתי את כבודי העצמי

לכל אדם יש נקודת משבר בחיים. נקודה שבה הוא מבין שברגע זה הוא ויתר על כל העקרונות שלו ומכאן והלאה הוא כבר לא יכול לנקוט שום עמדה בשם האידאליים כי אלו כבר נזרקו לפח ונשלחו למזבלה.
במשך שנים רבות הייתי איש עקרונות. התנערתי מחברות מסחריות שלא נתנו שירות טוב (הוט) ולא קניתי בחנויות שהרגשתי שלא מתנהגות בכבוד לקונים שלהן (ACE).

השתדלתי תמיד לא ללכת אחרי העדר ולבחון כל דבר בעין אוביקטיבית בהתאם לצרכים האישיים שלי ולא לצרכים של ההמון המשולהב שלפעמים נוטה להיסחף אחרי השאר בלי שום רציונל.

לכן, אני מרגיש ממש מוזר, שדווקא עכשיו, בגיל 33, בשבוע קשה שבו אנו עוברים בין יום הזיכרון ליום העצמאות (ואולי בגלל האירועים האלו), נשברתי וקניתי קרוקס.

גירסת נעל הבית הפשוטה שלהן היא הנעל המכוערת ביותר עלי אדמות.

תעשו לי טובה. נשאיר לי עוד גרגיר אחד של כבוד עצמי. אבל אם תשמעו שהתחברתי לנטויז'ן - תהרגו אותי.

כן, זה אמיתי. ככה הן נראות. עם החורים והכל...


ויש גם סגירה מאחורה כדי שאפשר יהייה לצאת איתן מהבית. אלוהים ישמור.

יום שבת, 21 באפריל 2012

לגלח את נולי

יוטיוב דוחפים יותר ויותר פרסומות לקליפים שלהם ואני לא מתכון לפרסומות טקסט שמופיעות בתחתית הסרטון, זה עוד בסדר. אני מתכוון לפרומו של 10-15 שניות שמתנגן לפני תחילת הסרט האמיתי.

זה מרגיז, זה מעצבן, זה דופק לגמרי את חווית השימוש וזה בעיקר מטריד כשאני מראה לבת שלי שיר ליום העצמאות מפרפר נחמד ויוטיוב החליטו שהפרסומת הכי טובה לזה היא תכשיר גילוח לנשים...

אה, נולי, אנחנו לא רוצים לרמוז, אבל...

יום שבת, 7 באפריל 2012

רכבת ישראל - נכים בתשלום?

זה שהרכבת לא זמינה זה לא חדש (ראו עיגול אדום).

אבל חניה בתשלום לנכים?

שימו לב למקרא למטה מימין.


אם היו שואלים אותי, הייתי נשבע שזה נראה כמו סימון לחניית נכים.

אני מאמין (ומאוד מקווה) שזו סתם טעות.

יום ראשון, 1 באפריל 2012

צרו קשר



Web forms powered by 123ContactForm.com | Report abuse

יום שבת, 31 במרץ 2012

בזק בתקלה

מחפשים את חברת בזק באנגלית בגוגל?
חיפוש של BEZEQ מגלה מה גוגל חושב עליהם :)
(שימו לב לתוצאה האמיתית הראשונה אחרי שתי המודעות בתשלום).

תמיד אמרתי שיש איתם בעיה


עידו קינן דיווח שבעיה דומה אירעה לא מזמן בהוט.

יום חמישי, 29 במרץ 2012

כמה עולה לא לשלם ברמי לוי תקשורת?

רמי לוי יצא בהצהרות מלהיבות על חבילות תקשורת במודל "לא דיברת - לא שילמת" והבטיח בתחילת דרכו תוכניות ללא חיוב קבוע.

הוא עדיין מבטיח את זה.

לתוכנית הבאה נקרא "לא בדקת - כן נדפקת"
אבל לא מבטיח לקיים.