יום שני, 14 במאי 2012

סלקום: פנייתך טופלה (מצויין, כי אני כבר לא לקוח)

במשך שנים סלקום עשקו אותי וזכיתי מהם ליחס גרוע ועלוב. לצערי, הרבה אופציות לא היו עד היום.

עכשיו, בהשפעת המהפכה הסלולרית, אפשר סוף סוף להעיף את סלקום לכל הרוחות וזה אכן מה שעשיתי השבוע כאשר ניידתי את המספר להום סלולר (אם אתם מתכוונים להתנייד, תגיעו עם תעודה מזהה וצילום חשבונית אחרונה).

כמה ימים לפני הניוד ניסיתי להתקשר אל סלקום לראות אם יהיו מוכנים להוזיל קצת את המחיר (לצערי יש עדיין שירותים שהמפעילות הוירטואליות לא מספקות ולכן הייתי קצת בדילמות) ונתקלתי שוב בחומה בצורה ויחס מחפיר.

לפני שעזבתי השארתי להם מייל בתלונות הציבור שידעו למה עזבתי וזהו. המספר נויד.

היום התקשרה נציגה מפניות הציבור לטפל בתלונה. הטיפול היה מאוד קצר.

נציגה: "אני מתקשרת בקשר לתלונה שלך. אה, אני רואה שכבר ניידת את המספר".
אני: "כן, זה לא רלוונטי איתכם יותר".
נציגה: "טוב, תודה. ביי".

אבל מה הכי חושב? מיד בסגירת הפניה המערכת מוציאה מייל שמודיע לי שהתלונה טופלה והם שמחים לעמוד לרשותי.

לידיעת סלקום: לגלות שלקוח עזב אותכם כי אתם נותנים חרא של שירות ולכן הפסדתם אותו, זה לא ממש נקרא "התלונה טופלה".

העיקר שאתם שמחים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה