יום שלישי, 24 בינואר 2012

ביטוח רפואי? תקשיבו לרופא

כבר כמה פעמים שיצא לי לראות פרסומות בטלויזיה לביטוחים רפואיים. בכולן אנחנו רואים את אותם "רופאים" סמכותיים, אמפתיים וסימפטיים שרוצים שנסמוך עליהם כשהם ממליצים על ביטוח רפואי. בכל הפרסומות אנחנו גם רואים כוכבית קטנה שמבהירה שה- "רופא" הוא לא באמת רופא. ולמעשה אנחנו צריכים לסמוך על שחקן (לא מוכר שכנראה עושה את החלטורה הראשונה שלו בטלויזיה במשכורת מינימום) בבחירת הביטוח הרפואי.

יצא לי להכנס לאתרי חברות הביטוח וגיליתי ששם המצב לא יותר טוב.

הינה למשל הרופא שישכנע אותך לעשות ביטוח רפואי בהראל:

מהו רופא מלווה? בטח לא הרופא שבתמונה
אין ספק. אם זה הרופא המלווה שלי בהראל, אני מיד עושה ביטוח. הוא נראה טוב לב, רציני, חייכן ובאופן כללי, אחד שהייתי מוכן לשמוע ממנו בשורות רעות ולקבל אותן בכיף.

טוב, אז כמעט התקשרתי להראל ואז, שוד ושבר, הייתכן? האם זה אפשרי? יכול להיות שהרופא של הראל בוגד בהם עם חברת הביטוח מגדל??

כי נכנסתי לאתר של מגדל וחשכו עיניי:

רגע, הוא מומחה מלווה או רופא מלווה?

הרופא המקסים שלי, זה שאת גופי הייתי מפקיד בידיו הנאמנות והמסוקסות, עובד גם במגדל.
אז אולי כדי לעשות ביטוח במגדל?

רק כדי להיות בטוח, חיפשתי קצת על הרופא שלי. רציתי לוודא שהוא לא עובד בעוד מקומות. בכל זאת, אני לא רוצה שהוא יהיה עייף מידי כשהוא מטפל בי.

ופה כבר ציפתה לי אכזבה.
מסתבר שהרופא שלי עושה חלטורות בחו"ל עבור מוסדות גמילה מסמים.

למשל עבור מוסד גמילה במישיגן:

אז איזה מוסד טוב עבורי?

וסתם עבור אתר שיעזור לכם להחליט איפה להיגמל:

המדריך השלם להתמכרות לסמים

כנראה שהרופא הפרטי שלי גם לא מרוויח משהו והוא נאלץ לחפש ברשת אתר שמתאים משכנתה לרופאים:

משכנתה. יד ראשונה מרופא

קצת התחלתי לדאוג כשראיתי אותו באתר של מגה גלופלקס. יכול להיות שהוא סובל מבעיות בסחוס?

הוא בכלל אורטופד?

יכול להיות שלרופא הגברי והמסוקס שלי יש בכלל "בעיות גברים"?

זה אף פעם לא קרה לי. בחיי.

או שהוא צריך עזרה בלשווק את עצמו בשוק הרפואי (דווקא נראה שהוא די מצליח):

מי קונה אותי?

לפחות אני יודע שיש לו ביטוח מקצועי. לא שהרופא שלי צריך:

הרופא שלי לא צריך ביטוח. הוא לעולם לא טועה.

ושאם אני אהייה קצת חלש הוא יוכל להביא לי ויטמינים:

מוכר לי הבחור למעלה

 אין לי מושג מה הוא מוכר פה אבל זה מה שהתרגום של גוגל אומר:
"סך של 190 רובלים במקום 750 אתה יכול לקבל בדיקה ראשונית ולהתייעץ עם גינקולוג או אורולוג במרפאה, "מרווה". ובשביל רק 2500 רובל במקום 8400 תוכל לעבור בדיקה רפואית מקיפה על תוכניות אבחון זכר ונקבה."

רק 2500 רובל לבדיקה מקיפה? אני מזמין שני תורים.


ואם אתם גם רוצים את הרופא שלי, מסתבר שאפשר לקנות אותו בכמה דולרים בודדים בשני אתרי התמונות הפופולאריים.

הינה הוא מחייך בגדול בעמוד המכירה של shutterstock ומתואר כ:  Closeup portrait of a old doctor:


19$ ואני שלך



והינה הוא באתר iStockphoto שבו הוא מתואר כ: Happy senior doctor with family standing in :background

תקנה אותי פעמיים ותקבל הנחה

טוב, בחיי שרציתי לעשות ביטוח בהראל או במגדל. הרופא שלהם שבה את ליבי.

אבל אם יש לו כל כך הרבה עבודות, מתי אני אצליח לקבוע תור?


(בקטנה: תודה לפוסט בבלוג חדר404 של עידו קינן ששימש תמריץ לפוסט הזה).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה