יום שני, 19 בדצמבר 2011

שיחזור: מקורב לאסי אבוטבול חוסל ובערב אכלתי פלאפל

ב YNET פורסם היום בערב על חיסול מקורב לאסי אבוטבול בתחנת דלק. אם זה לא מספיק, YNET גם מביאים לנו שיחזורים בלעדיים ומהימנים של עדי ראייה. ולא תאמינו איך אני קשור לזה!


 את השיחזור הראשון אנחנו מקבלים כבר בכותרת האתר.

לרצוח בתחנת דלק? הרוצחים האלו פשוט חיות

אז מה היה לנו פה?
עד ראייה, כלומר, מישהו שכנראה ראה מה קרה, בא לתדלק. פתאום אמרו לו שירו בבן אדם. למה בדיוק הוא היה עד אנחנו לא ממש יודעים. אבל אנחנו יודעים שהיה לו קשה להאמין. כי זה ממש קשה להאמין שבן אדם מחוסל ברחוב ביריות בנתניה. זה הרי אף פעם לא קרה, כמעט....
אולי מה שהפתיע אותו היא העובדה שזה קרה בתחנת דלק. שהיא כידוע "בסך הכל תחנת דלק". בהחלט לא מקום שהיית מצפה שיחסלו בו מישהו. ממש גן חיות.

בהמשך מוזכר אותו אדם, כנראה, שוב: 'אדם שהגיע לזירת הרצח מיד לאחר הירי שיחזר: "באתי לתדלק, פתאום אמרו לי שירו בבן אדם. קשה לי להאמין שבן אדם נרצח פה, זו בסך הכל תחנת דלק, ממש גן חיות".'


אכן, שיחזור מרתק.


טוב, אז עברנו את התעוד של עד הראייה הראשון. עד כאן זו בהחלט עבודה עיתונאית יפה של YNET. מצאו מישהו ששמע שירו במישהו בתחנת דלק והוא משחזר את האירוע משמיעה. פרס פוליצר כבר בדרך.


והינה התעוד המרתק השני:




אהההה, עכשיו התמונה ברורה. אם התיאור של העיתונאי שהכין את הכתבה לא היה ברור, עכשיו אנחנו מקבלים תיאור מפורט מפי אדם נוסף שכנראה היה נוכח באירוע. הוא שמע יריות (שזה הגיוני כאשר כותבים בכותרת שאדם נהרג מיריות) אבל פתאום (שימו לב שוב לאלמנט ההפתעה) רץ אליו אדם ושאל איפה וולפסון. אז הוא התקרב לתחנת הדלק וראה אדם על הריצפה.


טוב, אין ספק שהעד הזה מביא את התחקיר העיתונאי לשיאים חדשים. עכשיו אנחנו מקבלים מידע מפורט וברור על האירוע מאדם שגם לא ראה למעשה מה קרה אלא רק שמע והגיע אחרי שכל האירוע הסתיים.

ועכשיו אני חייב לחשוף שגם אני הייתי עד ראייה לאירוע ואני מבקש לשחזר באוזני קוראי הנאמנים את הסיפור: קמתי בבוקר, צחצחתי שיניים, התלבשתי והלכתי לעבודה. בסוף היום חזרתי הבייתה ונסעתי עם אישתי והילדה לסיבוב בעיר. בערב ישבנו בחוץ ואכלנו פלאפל. כשחזרתי הבייתה צפיתי בחדשות כאשר פתאום שמעתי בטלויזיה שמישהו נורה. הייתי בשוק. זה ממש גן חיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה