יום שני, 25 ביולי 2011

עד שכבר חשבתי למחות

לאור גל המחאות ששוטף את העולם, החלטתי גם אני להצטרף לטרנד.

כאזרח צעיר (יחסית) ששוב העלו לו את שכר הדירה (3900 לשלושה חדרים באמא של המושבות), היה זה רק טבעי שאני אסע להצטרף למחאת האוהלים בת"א.

התארגנתי, ארזתי ובדיוק כשהאוטו כבר היה מועמס, גיליתי שמעלים את מחירי הדלק .
7.5 שקלים לליטר דלק. רק להגיע לת"א עם האוטו היה עולה לי כמו שכר דירה של חודש.
אז עד ש-"מטה המאבק האזרחי להוזלת מחירי הדלק" ימשיך במחאה, החלטתי למחות מהבית.

בבית חם, אז הדלקתי מזגן.
אבל גילית שמחירי החשמל עולים ומיד כיביתי.
מחיר החשמל על שעה של מזגן דולק  יכול לממן לי דלק להגיע לתל אביב פעמים.
טוב, לפחות יש מישהו שמתארגן למחאה נגד ייקור החשמל.

מסתבר שלהדליק ולכבות מזגן כל היום זה לא ממש בריא.
מהחום והקור נהייתי חולה והחלטתי לקפוץ לרופא.
אבל הוא שובת במחאה על תנאי ההעסקה והשכר של הרופאים.

אז אני לא מרגיש טוב, חם לי, אין לי כסף לדלק אפילו בשביל לנסוע לקנות אוהל אם יגרשו אותי מהדירה ונהייתי חולה מלהשיג רופא.

למי יש כוח למחות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה