יום ראשון, 2 באוקטובר 2011

כשאתה על הקרשים, קל להיות קשוב

אף אחד לא אוהב להודות כשהוא מובס. אבל גם להודות בתבוסה אפשר לעשות בכבוד.

אפשר להגיד "טעינו, אנחנו מצטערים", אפשר להגיד "לא הערכנו נכון את המצב ואנחנו מוכנים לשלם את המחיר" ואפשר להגיד "תנובה קשובה לקולו של הצרכן".
כלומר: אחרי שהוכרז נגדה חרם חסר תקדים, כנראה מהגדולים והמוצלחים שהיה בארץ,
אחרי שמכירות השוקו ירדו ב 21.3%,
אחרי שמכירות הקוטג' ירדו ב 15.5%,
אחרי שהמתחרות הגדילו את מכירותיהן בעשרות אחוזים על חשבון תנובה,
אחרי שהשם והמיתוג של תנובה כחברה "ישראלית" נפגעו באופן חסר תקדים,
אחרי הפגנות סטודנטים מול משרדי תנובה,
אחרי שרשות ההגבלים העסקיים פשטה על משרדי תנובה,
אחרי שרשות ההגבלים העסקיים חקרה את יו"ר תנובה, זהבית כהן, ומנכ"ל תנובה, אריק שוק,
אחרי שיו"ר תנובה, זהבית כהן, התפטרה בעקבות החקירה
אחרי קרב של חודש מול הצרכנים שסוקר בהרחבה בכל עיתון, מהדורת חדשות ותוכנית רדיו,
אחרי כל אלו, בתנובה החליטו להיות קשובים ללקוחות. יפה מצידם.

By CFHSS  (CC BY-NC-SA 2.0). יאללה, נתפשר

רק שיעשו לי טובה ולא ינסו למנף את זה ליחסי ציבור בטענה שהכל נעשה עבורנו סתם מטוב ליבם. כי -
א) זה ממש יעצבן אותי.
ב) הם עדיין מחזיקים במיליון מותגים אחרים שנמכרים במחיר מופקע.
ג) אני די מפחד שהצרכן הישראלי בעל הזיכרון הקצר עוד יקנה את "טוב לבם" ויחזור לקנות תנובה בכמויות.